Здравейте Колеги,
Искам да обединя няколко отскорошни проблеми в една тема, за да не пускам отделни. Моля всеки, който има мнение по въпросите от мен да помага.
1) След ремонт на цялото окачване на колата преди няколко месеца (отпред и отзад) започна да ми присветва грешка в АБЦ-то и АСР-а. След гасене на колата и повторно палене се оправяше всичко и аз реших, че това е просто някакъв бъг в електрониката. При последната си поява грешката остана и в момента системите не работят. За мен не беше проблем да карам така лятото, но тъй като идва времето, когато тези системки ще са от помощ (или не) бих желал да отстраня проблема. Знам, че това може да е някой датчик на колелата или нещо по сериозно, та ако може да ме насочите как и къде може да се погледне това. Искам също да отбележа, че миналата седмица блока за управление на АБЦ-то почна да щрака много странно, дори и при изключен двигател, та се наложи да му дръпна буксата, за да спре. Та въпросът тук е дали е заминал блока или е нещо което го обърква от това, че не работи АБЦ-то.
2) Тук нещата опират до работата на двигателя. От 1 известно време ми се струва, че колата е една идея по-мудна от нормалното. Напоследък се кара само в градски условия в София и рядко надвишавам 3К оборота, не бях забелязал това преди да я изведа към провинцията. Направи ми впечатление, че на която и да е скорост над 4К оборота се мъчи и трудно достига до 5, камо ли до 6 хиляди оборота. На магистралата си позволих да натисна, колкото може и на равен път с доста мъки ударих 160. (дано няма катаджии сред нас
). Преди малко ходих до супер-а и реших да откача буксата на дебитомера да видя дали ще се оправят нещата. Нормално, колата запали малко трудно, но след това беше доста пъргава дори след гореспоменатите обороти. Прочетох доста мнения за Hoffer и все пак мненията са 50/50, та първо дали наистина е дебитомер и ако да заслужава ли си хоффер-а. Готов съм да отговоря на всякакви по уточняващи въпроси и очаквам вашите компетентни отговори. Благодаря!
Искам да обединя няколко отскорошни проблеми в една тема, за да не пускам отделни. Моля всеки, който има мнение по въпросите от мен да помага.
1) След ремонт на цялото окачване на колата преди няколко месеца (отпред и отзад) започна да ми присветва грешка в АБЦ-то и АСР-а. След гасене на колата и повторно палене се оправяше всичко и аз реших, че това е просто някакъв бъг в електрониката. При последната си поява грешката остана и в момента системите не работят. За мен не беше проблем да карам така лятото, но тъй като идва времето, когато тези системки ще са от помощ (или не) бих желал да отстраня проблема. Знам, че това може да е някой датчик на колелата или нещо по сериозно, та ако може да ме насочите как и къде може да се погледне това. Искам също да отбележа, че миналата седмица блока за управление на АБЦ-то почна да щрака много странно, дори и при изключен двигател, та се наложи да му дръпна буксата, за да спре. Та въпросът тук е дали е заминал блока или е нещо което го обърква от това, че не работи АБЦ-то.
2) Тук нещата опират до работата на двигателя. От 1 известно време ми се струва, че колата е една идея по-мудна от нормалното. Напоследък се кара само в градски условия в София и рядко надвишавам 3К оборота, не бях забелязал това преди да я изведа към провинцията. Направи ми впечатление, че на която и да е скорост над 4К оборота се мъчи и трудно достига до 5, камо ли до 6 хиляди оборота. На магистралата си позволих да натисна, колкото може и на равен път с доста мъки ударих 160. (дано няма катаджии сред нас

Comment